Changes for good on the forum

News and announcements regarding Anima Gate of Memories.
Responder
MoGuri
Site Admin

Changes for good on the forum

Mensaje por MoGuri » 13 Abr 2018 12:46

Hola a todos,
Lo primero voy a presentarme, soy MoGuri, y estoy ayudando en la administración del foro de Anima Project.

Si tenéis cualquier tipo de problema, solo tenéis que mandarme un mensaje privado y yo intentare arreglarlo a la mayor celeridad posible.

Por lo pronto, el foro ha sido actualizado a la ultima version del software y estamos afinando el problema de SPAM, esperamos que sea inexistente a partir de ahora (o al menos sea mínimo)

Se han instalado plugins para que se puedan añadir vídeos embebidos como este:

Y ademas, se ha desactivado el avatar remoto, pasando a dos opciones, o bien Gravatar o bien podéis subir vuestro avatar a nuestro foro.

Si teneis alguna sugerencia, alguna cuestion, no dudeis en mandarmela.

¡Gracias!

ENGLISH:

Hello, everyone,
First of all, I'm going to introduce myself, I'm MoGuri, and I'm helping in the administration of the Anima Project forum.

If you have any kind of problem, just send me a private message and I will try to fix it as soon as possible.

For now, the forum has been updated to the latest version of the software and we are fine-tuning the SPAM problem, we hope it will be non-existent from now on (or at least minimal).

Plugins have been installed so that embedded videos can be added (See video on the spanish part)

And also, the remote avatar has been deactivated, going to two options, either Gravatar or you can upload your avatar to our forum.

If you have any suggestions, any questions, do not hesitate to send them to me.

Thank you!
Imagen
RegnierLoT

Re: Changes for good on the forum

Mensaje por RegnierLoT » 14 Sep 2018 11:31

El foro lleva desde agosto con spam entrando a troche y moche. ¿Qué está pasando con eso?
Responder